mathildatanzania.blogg.se

I Augusti 2013 ska jag packa mina väskor och flytta till Tanzania och vid min sida kommer jag ha en av mina bästa vänner, Hanna. Där kommer jag plugga Swahili och praktisera på ett barnhem. På denna blogg kommer du följa mig och mitt nya liv i bergen i Tanzania, från dag 1 ända in i slutet!

kul...

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!
Tänkte bara meddela att jag och 5 andra har lyckats få matförgiftning, det är därför min uppdatering har varit urusel. Men vi känner oss på bättringsvägen nu som tur är! Vi har varit hos doktorn här på universitetet och fått antibiotika, B-vitamin och vätskeersättning. Uppdaterar mer sedan när jag lever igen, haha! Hoppas ni där hemma mår bra! Kram
 
 

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Hej lilla gumman! Skönt att ni är på bättringsvägen. Du ser lite medtagen ut på bilden. Krya på dig fort nu och var rädd om dig. Kram, kram. kram.

    2013-10-02 | 12:57:18
  • Maj-Lis Backman säger:

    Hej Mathilda! Jag började förstå att du var en av dem som var sjuk eftersom du inte hade skrivit något på några dagar. Hoppas att du snart är riktigt frisk igen. Var försiktig med vad du äter nu (ingen motståndskraft). Du ser slut ut på bilden. Många kramar från oss i Luleå.

    2013-10-02 | 13:47:28
  • Ove. säger:

    Stackare. Vi tänker på dej. Kramar

    2013-10-03 | 09:55:03

Kommentera inlägget här: