mathildatanzania.blogg.se

I Augusti 2013 ska jag packa mina väskor och flytta till Tanzania och vid min sida kommer jag ha en av mina bästa vänner, Hanna. Där kommer jag plugga Swahili och praktisera på ett barnhem. På denna blogg kommer du följa mig och mitt nya liv i bergen i Tanzania, från dag 1 ända in i slutet!

First page of a new chapter

Kategori: Allmänt

God morgon!
Nu bär det iväg. Jag, hanna och en till tjej från stockholm, Emelie, sitter nu på tåget påväg mot tre veckor i Växjsö! Känns superkul, spännande och asbra men samtidigt lite ledsamt att säga hejdå till sitt vanliga liv i Stockholm. Kommer sakna många, men det är i utbyte mot så mycket nya erfarenhet och lärdomar om både mig själv och annat! Kommer börja skriva här mycket mer nu så ni vet vad jag har för mig!
Nu blire frulle! Kram

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Ha det bra och var försiktig! Kram!!

    2013-08-19 | 11:28:06
  • Farmor säger:

    Ha det bra i Växjö! Kramar!!

    2013-08-19 | 11:30:12

Kommentera inlägget här: