mathildatanzania.blogg.se

I Augusti 2013 ska jag packa mina väskor och flytta till Tanzania och vid min sida kommer jag ha en av mina bästa vänner, Hanna. Där kommer jag plugga Swahili och praktisera på ett barnhem. På denna blogg kommer du följa mig och mitt nya liv i bergen i Tanzania, från dag 1 ända in i slutet!

First day!

Kategori: Allmänt

Idag kom brevet som jag väntat på i månader, där det stod att jag, jag! Kommit in på kursen som ska ta mig till Tanzania under hösten! Lyckan är total! Tror dock inte jag förstått det än, kommer nog ta ett tag innan det sjunker in. Nu återstår det alla förberedelser, allt som måste fixas med visum, vacination och liknande men också mentalt. Från och med nu kommer jag uppdatera denna blogg med nyheter om min resa till Afrika. Så kika in här lite då och då :) Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: