mathildatanzania.blogg.se

I Augusti 2013 ska jag packa mina väskor och flytta till Tanzania och vid min sida kommer jag ha en av mina bästa vänner, Hanna. Där kommer jag plugga Swahili och praktisera på ett barnhem. På denna blogg kommer du följa mig och mitt nya liv i bergen i Tanzania, från dag 1 ända in i slutet!

Lite mer att läsa kanske?

Kategori: Allmänt

Tänkte bara skriva de andras bloggar så de som inte får nog av bara min blogg kan läsa lite mer om vad vi har för oss! :)

Fridas: www.fridaitanzania.blogg.se
Hanna: www.hannadrartillafrika.blogg.se
Jossan och Anna: www.annaojosefine.blogg.se
Emelie: www.girafftaxi.blogg.se

Nu ska vi lägga oss i sängen och snacka skit och mysa lite. Ikväll får vi sovsällskap av Märit och Frida, så det kommer bli trångt och varmt och skönt! God Natt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: