mathildatanzania.blogg.se

I Augusti 2013 ska jag packa mina väskor och flytta till Tanzania och vid min sida kommer jag ha en av mina bästa vänner, Hanna. Där kommer jag plugga Swahili och praktisera på ett barnhem. På denna blogg kommer du följa mig och mitt nya liv i bergen i Tanzania, från dag 1 ända in i slutet!

Sista helgen med sekten!

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag och jag har inte gjort ett skit, super skönt! Men under kvällen hade jag tänkt att jag ska börja packa ihop alla mina grejer eftersom vi åker härifrån på tisdag förmiddag. Dom här tre veckorna har gått så himla fort, känns som vi kom igår. Så tisdag till lördag, då vi åker, spenderas hemma i Stockholm då jag bland annat ska träffa familj och vänner!

I fredags var vi inne i Växjö på Deluxe och drack öl och kollade på Sverige-Irland på svartvit TV eftersom Annie och två andra musikare spelade där, dom var jätte duktiga! Igår lagade vi alla Tacos och sedan hade jag, Jossan och Hanna en liten sleepover i jossans rum med massvis med dans och skratt! Ses i Stockholm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: